Satysfakcja WOOM gwarantowana

Bez pośpiechu, jeśli zakupiony produkt nie spełnia twoich oczekiwań masz 30 dni na jego zwrot.

  • Jeśli chcesz zwrócić rower to po jego otrzymaniu pełna kwota zakupu zostanie zwrócona na twoje konto (WOOM Polska pokrywa koszt dostawy zwracanego roweru). 
  • Jeśli okaże się, że konieczna jest wymiana roweru na inny rozmiar to wyślemy do ciebie produkt bez dodatkowych kosztów (WOOM Polska pokrywa koszt dostawy zwracanego roweru oraz wysyłki nowego). 

Rower WOOM należy zwrócić: nieuszkodzony, w określonym terminie, wraz z oryginałem dowodu zakupu.

Jeśli chcesz zwrócić rower Woom: 

  1. Wypełnij dokument zwrotu w formacie PDF 'Formularz zwrotu PL'
  2. Wykonaj skan/zdjęcie i prześlij na adres woom@woombikes.pl z informacją o preferowanym dniu i godzinach odbioru paczki przez kuriera UPS.
  3. Zapakuj rower i dołącz do niego dokument zwrotu oraz paragon.
  4. W odpowiedzi prześlemy list przewozowy w formacie PDF do wydrukowania. Teraz wystarczy czekać na kuriera UPS.

 

Gwarancja

Oferujemy 2 letnią gwarancję na ramę i widelec oraz na pozostałe komponenty. Gwarancją nie objęte są szkody spowodowane przez niewłaściwe użytkowanie produktu. Więcej informacji w książce gwarancyjnej.

Jeśli masz problem z rowerem to oprócz opisu sytuacji wyślij do nas mailem również zdjęcia wówczas będziemy w stanie pomóc ci najszybciej. Jeśli potrzebujesz jakiejś części zamiennej prosimy o kontakt poprzez email.

Do góry