Droga Klientko woom, drogi Kliencie woom,

Bezpieczeństwo Twojego dziecka jest dla nas najważniejsze.

Niestety zauważyliśmy, że kierownica w niektórych rowerach z pewnych serii produkcyjnych może się poluzować. Jednak do tej pory problem pojawił się tylko w bardzo rzadkich przypadkach. Dotyczy to tylko rowerów woom 4, woom 5 i woom 6 z regulowaną wysokością mostka Vario, które zostały wprowadzone do sprzedaży we wrześniu 2018 roku.

Chodzi wyłącznie o rowery z serii ORIGINAL, nowych rowerów górskich woom OFF problem nie dotyczy.

Aby zapobiec wystąpieniu tego problemu, wszyscy klienci, których ten problem dotyczy, dostaną śrubę i nakrętkę, które są łatwe do przykręcenia (patrz instrukcja). Uwaga: Jest to tylko środek ostrożności, dzięki któremu chcemy wykluczyć wszelkie, nawet niewielkie ryzyko związane z poluzowaną kierownicą. Prosimy o poświęcenie dwóch minut na zamocowanie śruby i nakrętki przed następnym użyciem.

Jeśli rower woom został zakupiony w naszym sklepie internetowym, otrzymasz bezpośrednio od nas śrubę i nakrętkę do doposażenia drogą pocztową. Wszyscy inni klienci mogą je odebrać u swojego sprzedawcy woom w dowolnym momencie. Sklep przejmie za Ciebie ich dokręcenie.

 Jeśli zamontowałeś już oryginalny błotnik woom na przednim kole roweru, nie ma potrzeby podejmowania dalszych działań - zamontowana śruba błotnika służy dokładnie temu samemu celowi, co śruba, którą Ci wysyłamy. 

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się w każdej chwili z działem obsługi klienta drogą mailową na adres woom@woombikes.pl lub telefonicznie na numer +48 661 010 631. Chętnie Ci pomożemy!

Ewentualnie możesz również skontaktować się ze sprzedawcą rowerów woom. Wszyscy nasi sprzedawcy są poinformowani o problemie i chętnie Tobie pomogą.

Z serdecznymi pozdrowieniami

Marcus i Christian